Kontingent 2024- DcH Guldborgsund

Rally-hold (helårshold af 20 gange)450,00 DKK
 Agility-hold (helårshold af 20 gange)    450,00 DKK

Der gives ikke rabat.

- ALLE helårs medlemskaber gælder ét kalender år (1/1 – 31/12). Så melder du dig fx ind i januar gælder dit medlemskab helt til slut december samme år. Melder du dig fx ind i oktober, gælder dit medlemskab også til slut december samme år.

- Din træner skal se vaccinations papir og forsikringspapir. Vi bruger Guldborgsund Klubmodul til at oprette profil og til betaling.

- Ønsker du at afbryde eller stopper dit medlemskab, SKAL du selv melde dig ud via klubmodul. Der er ingen fortrydelsesret eller tilbagebetaling af fortrudt eller tidligt afsluttet medlemskab. Dit medlemskab fornyes automatisk ved hvert årsskifte, vær derfor opmærksom på at det er dit eget ansvar at melde dig ud via Klubmodul inden årsskifte, da pengene ellers bliver trukket automatisk.

- Vi skal også gøre opmærksom på, at selvom dikke er aktiv-medlem hele året vil du forsat få post fra os igennem hele året.

- Når du indmelder dig i DcH Guldborgsund, bliver du automatisk meldt ind i DcH’s Hovedforening og DGI.

- Ved spørgsmål kan du altid skrive til dchguldborgsund@outlook.dk